Jumaat, 1 Jun 2012

Tenggelam-Timbul

Salam pembaca....
Lama betul saya tak membuat posting. Selain dilanda kesibukan pekerjaan, talian rumah saya mengalami gangguan beberapa bulan. Sangat kesal dengan kejadian ini. Bukannya tidak membayar bill malahan terlebih bayar ada. Walaupun beberapa kali menelepon khidmat pelanggan TM namun sangat dikesalkan tindakannya lambat sekali.  Sehingga minah khidmat pelanggan tu mengatakan saya tak membayar bill katanya. Tapi dia terkejut bila saya rupanya bukan tidak membayar tetapi membuat lebihan bayaran RM200 plak tu. Hmmm macam mana boleh jadi begini TM???
Perlu sensitif lagi dengan permasalahan pelanggan jangan nak mintak duit pelanggan je yang lebih!!!

Saya sabar menunggu pekerja TM datang melihat dan memeriksa talian di rumah tapi sayang sebulan lebih ditunggu tiada tindakan. Saya tetap bersabar maklumlah kawasan saya ini jauh di Taman Negara, mungkin sistem talian kurang memuaskan , itu jangkaan saya. Tapi difikirkan saya membayar RM130 sebulan untuk perkhidmatan  yang kononnya cepat dan pantas, tapi malangnya sangat 'hampeh' yang saya dapatkan. Berbaloikah bayaran yang saya buat setiap bulan? Sudah semestinya tidak dan SANGAT MENGECEWAKAN.  

Setelah hampir 3 bulan tidak boleh online baru 2 minggu lepas saya boleh online dari rumah. Banyak cerita selama tidak online ini hendak dikongsikan bersama tapi cerita basi sudah rasanya.

Hmmm lihatlah nanti jika cerita-cerita tersebut hendak dikongsikan saya updatekan posting ini.

Selamat bercuti buat sahabat-sahabat guru. Anak-anak yang bercuti jangan lupa membuat ulangkaji ya. Semoga anda berjaya dunia dan akhirat. Amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan